loading...

خرید ملک در قبرس شمالی

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:15


معرفی موزه های قبرس
قبرس مرز و بوم جادویی با تاریخ هزاران ساله، که زیر اثر فرهنگ وتمدن‌های متفاوت مدیترانه شرقی قرار گرفته میباشد. در بخش اعظمی از موزه‌های شگفت‌انگیز در تور قبرس، بازدیدکنندگان میتوانند شاهد زنده شدن قبل باشند. موزه کشتی غرق گردیده باستان قبرس علی رغم اینکه خطه‌ای خرد میباشد، البته موزه‌های فراوانی را در خویش مکان داده که سند بر تاریخ بی نیاز و به جا مانده فرهنگی آن می باشند. اکثری از این موزه‌ها، در بنا‌های گران قدر و هدفمند قرار دارا هستند و ولی تعداد پاره ای از این گنجینه‌های کمتر شناخته‌گردیده نیز، در ساختمان‌های سنتی جانور در روستاها و گوشه و کنار خرید ملک در قبرس شمالی جزیره متفرق گردیده.
موزه کشتی غرق گردیده در گیرنه
موزه های قبرس
یک کدام از موزه های قبرس موزه کشتی غرق گردیده در قلعه کایرنیا، مشرف به دریای شمال میباشد که بقایای یک کشتی دریایی وابسته به قرن چهارم پیش از به دنیا آمدن و محموله‌ های آن را در خویش مکان داده میباشد. گفتنی میباشد در سال ۱۹۶۹، باستان شناسان آمریکایی این کشتی تجاری یونانی را که بیش تر از ۲۳۰۰ سال عمر دارااست کشف کردند. بیشتر بخش‌های کشتی به خیر در شن و ماسه مراقبت گردیده بود و به طور تقریب ۷۵٪ آن در حالت قابل قبولی به راز میبرد. در‌این موزه میتوانید در بین اشیایی مانند آمفوراهای شراب رودس، کوزه‌ها و ظروف گوناگون آشپزخانه به گشت و گذار درگیر گردید، روایت‌های تاریخ کشتی را بخوانید و عکس‌هایی از پروسه نجات این کشتی را شاهد باشید.

موزه تکه مولوی در نیکوزیا
موزه های قبرس
یک کدام از دیگر از موزه های قبرس موزه تکه مولوی میباشد که به موزه سماع درویشان ترجمه می شود، در باطن دیوارهای شهر نیکوزیا (لفکوشا) جای‌دارد و به دروازه دارای اسم و رسم گیرنه مجاورت میباشد. عمر این سازه، به روزگار عثمانی و قرن هفدهم برمی‌شود. این ساختمان تا سال ۱۹۵۴ آیتم به کارگیری قرار می‌گرفت و یک فرقه مذهبی مسلمان از این سازه برای برگزاری مراسم منظم، برای مثال سماع های تشریفاتی، ذیل هدایت یک روحانی به کارگیری می کرد. گفتنی میباشد جامه‌های رقصندگان، آلات موسیقی و بقیه مفاد بستگان‌نگاری در اینجا به اکران نهاده گردیده‌اند.
موزه بیزانس در نیکوزیا
موزه های قبرس
موزه بیزانس در شهر محدود گردیده نیکوزیا ،دربردارنده بی نیاز ترین و معروفترین گروه هنری بیزانس در جزیره میباشد. بیش تر از ۲۰۰ نشانه مرتبط با قرن ۹ تا ۱۹ و همینطور ظروف ، جامه و کتاب در اینجا به اکران نهاده گردیده اند این موسسه مشمول اثر ها اکثری مرتبط با قرن دوازدهم می‌باشد. یعنی هنگامی که عشق به شمایل نگاری در نقطع ی عطف بود. گفتنی میباشد یکی پررنگ ترین اثرها موزاییک های دارای شهرت کلیسای قرن ششمین Panagia kanakaria میباشد، همینطور ۲۲۰ قطعه از نمادهای مسیحیت از شروع بعدازظهر بیزانس تا قرن ۱۹ در‌این موزه قبرس میباشد.

موزه ای جی لونتیس در نیکوزیا
موزه های قبرس
یک کدام از دیگر از موزه های قبرس آلبوم ای جی لونتیس میباشد که‌این موزه آلبوم پروژه های آموزشی، فرهنگی و هنری را با تاکید ویژه بر ارثیه فرهنگی قبرس اشاعه می نماید. این موزه در سال 2014 بهره برداری شد و دسته ای از بیش تر از 800 نگارگری از هنرمندان قبرسی، یونانی و اروپایی را در خویش مکان داده میباشد.
این موزه قبرس تجسم آرزوی ‎Anastasios G. Leventis‏ برای تولید یک آلبوم همگانی در کشور مادری اش میباشد تا هموطنانش در آن ، از تیم هنری کلان ای که وی در حین معاش به دست آورده، لذت ببرند.
گفتنی میباشد تیم مهم مشتمل بر سه نصیب میباشد:
تیم پاریس که نمایانگر اثر ها هنرمندان اساسی اروپایی از قرن هفدهم تا بیستم میباشد.
گروه یونانی، با اثراتی از هنرمندان قرن 19 و 20.
دسته قبرس با اثراتی از اولی نسل از هنرمندان قبرسی، از 1884 تا 1930.
امروزه این راس در قبرس ، هنرمندان و علاقمندان به هنر را در هر منزلت سنی گرد هم میاورد تا خویش را در فرهنگ وتمدن و تاریخ قبرس و یونان و اروپا غرق نمایند و این تنوع جهانی را پای کوبی بگیرند.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:35


مخارج تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
هزینه‌های تصویب کمپانی در قبرس شمالی، به دست اندرکاران مختلفی به عنوان مثال نوع کمپانی، واحد سنجش سپرده گذاری، نشانی و خصوصیات مدیران و سهامداران متعلق میباشد. هزینه‌های دیگری نیز ممکن میباشد مشتمل بر هزینه‌های مشورت حقوقی، هزینه‌های ترجمه مدارک، هزینه‌های دفتری و سند‌های زیادی که ممکن میباشد برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی ما یحتاج باشد، باشد. با این اکنون، بعضی از هزینه‌های همگانی مربوط به تصویب کمپانی در قبرس شمالی خرید ملک در قبرس شمالی عبارتند از:
هزینه تصویب کمپانی
هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی ممکن میباشد با اعتنا به نوع کمپانی و واحد سنجش سپرده گذاری مختلف باشد. هزینه تصویب کمپانی در قبرس شمالی مثال‌ای حدود ۸۰۰ یورو تا ۲۵۰۰ یورو میباشد.

هزینه-رئیس-کمپانی - مخارج تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد
هزینه رئیس کمپانی
هزینه مدیر کمپانی مشمول هزینه‌های مرتبط با پرداخت حقوق و دستمزد مدیران و کارگر کمپانی، مالیات بر درآمد کمپانی و بقیه هزینه‌های مرتبط با تأسیس و رئیس کمپانی میباشد.

هزینه-های-حقوقی - مخارج تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد
هزینه حقوقی
هزینه‌های مرتبط با مشورت حقوقی، ترجمه‌ی مدارک، هزینه‌های تفاهم نامه و بقیه هزینه‌های حقوقی دیگری که ممکن میباشد برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی مورد نیاز باشد.

فرایند تصویب کمپانی در قبرس شمالی
فرایند تصویب کمپانی در قبرس شمالی عبارتند از:
تعیین اسم کمپانی
تعیین-نام پروسه تصویب کمپانی در قبرس شمالی
تصویب-کمپانی روند تصویب کمپانی در قبرس شمالی
تصویب کمپانی
پرداخت هزینه‌های تصویب
برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی، بایستی هزینه‌های تصویب را پرداخت فرمائید. هزینه‌ها ممکن میباشد دربرگیرنده هزینه‌های تصویب، هزینه‌های حقوقی و هزینه‌های دفتری باشند.
سرویس ها صرافی پرسپولیس
لوگو صرافی پرسپولیس
پرداخت-هزینه-ها فرایند تصویب کمپانی در قبرس شمالی
اخذ-مدرک-تصویب فرایند تصویب کمپانی در قبرس شمالی
اخذ مدرک تصویب
بعد از تأیید مدارک و پرداخت هزینه‌ها، شما سند تصویب کمپانی خویش را اخذ خواهید کرد. این مدرک دربرگیرنده جزئیات کمپانی شما، اسم مدیریت دلیل محلی، نشانی کمپانی و بقیه جزئیات مرتبط با کمپانی میباشد.
جاری ساختن عمل‌های تجاری
بعد از تصویب کمپانی، شما میتوانید عمل‌های تجاری خویش را در قبرس شمالی استارت نمایید.
اعمال-عمل‌های-تجاری پروسه تصویب کمپانی در قبرس شمالی

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 13:21


کارهای پردرآمد در مرزو بوم قبرس شمالی
در هر سرزمین بعضا مشاغل هواداران بیشتری دارااست و این به خیال وضعیت همگانی آن مرزو بوم میباشد ، برای مثال در‌حالتی که کشوری در حوزه کشاورزی قادر باشد ، مشاغل مربوط به کشاورزی در آن میهن پرطرفدار خواهد بود . در‌پی به مشاغل پرطرفدار قبرس شمالی خرید ملک در قبرس شمالی خوا هیم پرداخت .

برخی از شایسته ترین مشاغل برای مسافرت به قبرس شمالی
توریسم و گردش گر
بازاریابی دیجیتال
تاکسی های مسافرتی
ساختمان سازی
ورزش ها و مشاغل دریایی
اجاره دادن خودرو
لاین های آرایشی
حسابداری
پزشکی و دندانپزشکی
مهندس عمران
مهندس مکانیک
مهندس الکترونیک
مهندسی کامپیوتر
مهندسی برق
تأسیسات برقکار، لوله کش، نصاب
مکانیک خودرو
مهندسی معدن
مهندس کشتی سازی
صرافی های فی مابین المللی
شرکتهای تجاری واردات و صادرات
صنعت گردش گر
ساختمان سازی
کشاورزی
این کار ها در قبرس شمالی بسیار پررونق میباشند، به این ترتیب در حالتی که شما درین صنعت ها تخصصی داشته باشید خواهید توانست یک فعالیت لبریز درآمد داشته باشید.
بین عموم محلی قبرس شمالی تعداد نیروهای فنی بسیار ذیل میباشد و به همین خیال افرادی که فعالیت فنی ایفا می‌دهند، از طرف موسسات تولیدی دعوت به شغل میشوند. اما شناخت با گویش ترکی و انگلیسی از لازمات شغل تحت عنوان نیروی فنی یا این که تکنسین میباشد. چنانچه با این گویش ها شناخت داشته باشید، شانس بیشتری برای استخدام شدن دارید.
یکی‌از کارهای پربیننده در قبرس شمالی فعالیت پزشکی میباشد. در اکثر کشورها، پزشکی از پردرآمدترین مشاغل به حساب می‌آید. برای اشتغال درین تیتر شغلی شخص می‌بایست یک عصر 4 ساله را سپری نماید و بعد از آن به برهه زمانی 2 سال در یک بیمار ستان قبرس شمالی زمان کارآموزی خویش را بگذراند.
برای علم آموزی در‌این عصر شخص می‌بایست به لهجه انگلیسی یا این که لهجه رایج قبرس شمالی مسلط باشید. درآمد یک دکتر در قبرس شمالی ماهانه 4.2 تا 12.2 هزار یورو است.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:14


معابد

بعداز جستجو در ساختمان تئاتر، معابد ایزیس، آفرودیت و سراپیس کشف شد. محل پرستش آفرودیت روی تپه ای بالای تئاتر جای‌دارد البته برای مردم قابل خرید ملک در قبرس شمالی دسترسی وجود ندارد.

مجسمه پر اسم و رسم آفرودیت وابسته به قرن نخستین نیز دراین جا کشف شد و ساختمان‌های کاخ مرتبط با عصر هلنیستی نیز بر روی این تپه قرار دارا هستند.

بقعه ها
جستجو های اخیر باستان شناسان سوراخ قبرس گورهای متعددی را از زمان های هندسی و رومی کشف نموده است. یکی‌از آن‌ها که در صخره ها کنده گردیده، دارنده سه بقاع باشکوه میباشد و گمان می رود که وابسته به یک محجوب باشد.

مصنوعات پر ارزش کشف گردیده عبارتند از یک تخت طلایی، زیورآلات و جواهرات طلا و جواهرات و همینطور لیوان های فلزی دیگر که امروزه در موزه باستان شناسی و تاریخ طبیعی گوزلیورت به اکران نهاده گردیده است. یافته ها نشانه دهنده سطح بالایی از گنج و توان میباشد.

خیلی بیشتر بایستی کشف گردد
حفاری‌ها همینطور یک خیابان ردیف‌دار عصر هلنیستی را کشف کرده‌اند که به آگورا، فضای تجمع همگانی محلی که بقایای یک فواره یا این که پوره مرمری ماندگار را در خویش مکان داده میباشد، پیدا نموده است.

اثرها این شهر باستانی در گستره وسیعی امتداد دارااست و هنوز کاملا کشف نشده میباشد. همگی اینها هنگام کشف این جای باستانی به سر و رمز اضافه می نماید – مراقب باشید که چه گونه در Soli گام می‌گذارید!

دیوارهای تاریخی شهر فاماگوستا در قبرس شمالی
تاریخ شهر فاماگوستا قبرس شمالی
بازدیدکنندگان از شهر سابق فاماگوستا در قبرس شمالی با دیوارهای دیرین فضا این شهر که تاکنون پابرجا باقی‌مانده، می توانند در قسمت‌های وسیعی از استحکامات گام بزنند و شم حقیقی وواقعی نصیب عمده دفاعی آن را فهم و شعور نمایند.

وقتی که ونیزی‌ها در سال 1489 در اختیار گرفتن قبرس را از لوزینیان‌های فرانسوی گرفتند، دیوارهای شهر در فاماگوستا بلند و باریک بودند و برای تامین در قبال محاصره‌های مدل معاند مطلوب بودند.

با این هم اکنون، طرز‌های مبارزه رو به بهبود بود و با معرفی توپخانه‌های هنگفت ، ونیزی‌ها بیش تر از حد با خبر بودند که می بایست این دیوارها را مرمت و تقویت نمایند، به‌ویژه در قبال انذار احتمالی عثمانی‌ها و توپ‌های هنگفت آن‌ها.

در سال 1492 آن‌ها استارت به استحکام بخشیدن به دیوارها کردند و کارشناسانی از ونیز برای بررسی بر نوسازی‌هایی که بیش تر از 70 سال به درازا کشید، آورده شدند. سبک های خاصی از این استحکامات در واقع از میکل آنژ، مجسمه ساز و معمار ایتالیایی عصر رنسانس الهام گرفته گردیده‌است.

دیوارهای رو به دریا به ارتفاع سه کیلومتر و طول تا هجده متر ساخته شدند و مارتیننگو باستیونا و همینطور دروازه زمین که ابعاد تحت عنوان سنگر ریوتینا شناخته شد با هزینه هنگفتی مجدد پیاده سازی شدند.

دو دروازه ورودی به دیوار در واقع دروازه زمین و دروازه دریا یا این که پورتا دل ماره بودند. هر تور توریسم دیوارهای فاماگوستا گرایش داراست از انتهای جنوبی مجاورت قلعه ریوتینا استارت گردد.
این دو‌مین نصیب کهن دیوارها بعد از ساختمان بلند اتللو میباشد و مطمئناً یک کدام از دیدنی ترین بخشها برای طرف داران به استحکامات نظامی میباشد.

در زمان قرن‌ها بسته به امپراتوری‌های قاضی بر فاماگوستا در آن مجال، آن را (Ravelin و Akkule) نیز نامیده‌اند.

این ساختمان بلند که در صدر راولین اسم داشت، لوزیگنان ها بودند که‌این ساختمان بلند را خارج از دیوارهای فاماگوستا، تحت عنوان دفاع از ورودی اساسی شهر ساختند – اسم سابق فرانسوی که منعکس کننده صورت نصفه ماه یا این که نصفه لون آن میباشد.

زمانی که ونیزی ها به اقتدار رسیدند و ایجاد کرد استحکامات استارت شد، دیوارهای جدیدی ساختند که در آن راولین گنجانده شد. سازه بر این سنگر (Rivettina) تغییر و تحول اسم بخشید و به بخشی از یک ساختار دفاعی وسیع تبدیل شد که با محل‌های توپ لبریز میشد و بوسیله تیم‌ای از معابر و اتاق‌ها به هم متصل میشد.

حاشیه‌های بیرونی اینگونه استحکامی به سیرتکامل‌ای تنظیمات گردیده بود که هر نیروی تهاجمی را تقسیم نماید، و اسلحه‌های درونی می‌توانست به سمت نیروهای مهاجم که به دیوار پرده مجاورت می‌شدند شلیک نمایند.

انذار عثمانی‌ها بی‌تأثیر عدم وجود و در سال‌های 1570-1571، ونیزی‌ها در فاماگوستا خویش را در محاصره عثمانی ها دیدند. اگرچه دیوارها هیچ زمان شکسته نشدند، ولی ونیزی ها بعد از ده ماه زمانبر تسلیم شدند.

وقتی که دومی توشه فاماگوستا بوسیله عثمانی ها فتح شد و سنگر ریوتینا را به تصرف خویش درآورد، به آکوله یا این که ساختمان بلند سپید تغییر‌و تحول اسم بخشید که ظاهراً از رنگ پرچمی بود که ونیزی‌ها برای تسلیم قلعه برافراشتند.

ورودی شهر محدود گردیده از روش آکوله، از روی پلی متحرکی که عثمانی ها برپا کرده بودند، ادامه می یافت، که به وسیله یک اسکله حفظ میشد و اثرها و شواهدی از آن هنوز مانده میباشد.

با ورود از این دروازه، بازدیدکنندگان آغاز نگارگری‌های دیواری و نشانه‌های مرتبط با زمانه ونیزی را تحسین می‌نمایند. همانگونه که از کنار مسجد Akkule که به وسیله عثمانی‌ها در سال 1619 تاسیس شده است گام می‌زنید، پله‌ها شما‌را به بالای دیوارها میرسانند، از آنجا میتوانید از آرسنال عبور فرمائید و تا وصال به دروازه اساسی دریا، (Porta del Mare) ادامه دهید.

در پیچ و تاب گذرگاه ها گیج گردید و در زمینه ی فرهنگ ها و محاصره هایی که در قرن های قبل آمده اند و رفته اند تصور کنید.

سنگر پورتا دل ماره یکی‌از دو دروازه مهم بود که از روش آن میشد وارد شهر فاماگوستا شد که بوسیله دیواری بلند و مستحکم تسلط گردیده بود. این سازه در زمان 1491 تا 1496 برای تقویت قابلیت و امکان های دفاعی شهر به وسیله معمار نیکولو پریولی ساخته شد. این سنگر اسم “پورتا دل ماره” را اخذ کرد که به معنای “دروازه دریا” میباشد، چون این بنا او‌لین چیزی بود که ملوانان هنگام مجاورت شدن به شهر از کشتی دیدند.

در حین ونیزی ها که‌این سنگر را ساختند، دروازه اساسی آن به وسیله یک کانال آسانسور آهنی مراقبت می‌شد و بالای آن نقش یک شیر بالدار حک گردیده بود که نشان برند انجیلی یک کدام از حامیان ونیز میباشد. پاره ای دورتر از دروازه، شیر مرمر دیگری – که علامت جمهوری ونیزی میباشد وجود دارااست. اسم معمار و سال کامل شدن سنگر بر روی آن حک گردیده بود. افسانه ای وجود دارااست که یک شب این شیر دهن خویش را گشوده می نماید و هر کس در آن لحظه دست خویش را در آن می‌گذارد صاحب و مالک ثروت های بی شماری میگردد. بعد ها، بعد از تصرف قلعه و شهر به وسیله عثمانی ها، ساختمان مقداری نوسازی شد، مشبک روی دروازه با یک در چوبی با اندود آهنی جایگزین شد، البته شیرها دست نخورده باقی ماندند.

سنگر تاکنون در حالت نیکی مراقبت شد‌ه‌است که به خودی خویش از قابلیت و امکان یقین آن سخن می نماید. ولی، با وجود این، به تازگیً عمل تعمیر و تجدید بنا در قلمرو آن صورت گرفته میباشد. ضمن این، بخشی از سنگر وابسته به حیطه گمرک میباشد، براین اساس برای مردم بسته میباشد. قبرس شمالی تاریخ بسیار بی نیاز و مالامال فراز و نشیبی را پشت رمز نهاده که از این رهگذر ساختمانها و قلعه های بخش اعظمی درین جزیره تشکیل شده و زیبایی بی نظیری را برای قبرس شمالی به وجود آورده.

بازدید : 6
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:28


نکات مهمی که در خرید ملک در قبرس شمالی
خرید ملک تحت عنوان مهم‌ترین خریدی میباشد که شما در زمان معاش خویش اجرا می دهید، و ملک در دنیا تحت عنوان گران ترین کالایی میباشد که خریداری می نماید و اگاهی از تک تک قانون ها و قوانین خرید ملک بسیار اساسی و حتی حیاتی است، اشخاصی که قصد خرید منزل در قبرس شمالی را دارا هستند عالی میباشد پیش از معامله یکسری نکته طلایی خرید ملک در قبرس شمالی را مد حیث قرار دهند.

شما برای خرید سوئیت در قبرس شمالی حق تقدم هایی دارید ، عالی میباشد الویت هایی که دارید را روی کاغذی بنویسید و مکتوب داشته باشید، هنگام حرف با کارشناسان ما ، حق تقدم ها را برایشان بازگو نمائید و یا این که پیش از مشورت از الویت های خویش عکس گرفته و آن را برای ما ارسال نمائید ، ما حق تقدم های شمارا فهم و شعور می‌کنیم و مسلما منزل متناسب به حق تقدم های شمارا معرفی خوا هیم کرد.

1) مدرک مالکیت و نکات اساسی حقوقی در ارتباط به آن
طبق تجربیات، ایرانیانی که قصد خرید سوئیت در قبرس شمالی را داشته اند ، آغاز به سراغ نکات حقوقی و گواهی مالکیت منزل می‌روند. سندها ملک در قبرس شمالی خویش بازگو کننده اسرار ملک میباشد که ما از آن بی خبر هستیم ، قبرس شمالی تاریخ لبریز فراز و نشیبی را پشت رمز گزاشته میباشد و تنوع اوراق مالکیت درین سرزمین هم خویش گویای این زمینه میباشد ، به اشخاصی که قضیه مدرک برایشان یک حق تقدم است می بایست شادباش بگوئیم، به دلیل آنکه این زمینه حقیقتا نکته مهمی میباشد . نوع مدرک و آزاد بودن مدرک را به طبع در طول خرید املاک در قبرس شمالی از فروشنده پرسش فرمایید.

2) طرح های عمرانی و شرایط ملک شما
قبرس شمالی با گاز در درحال حاضر توسعه و گسترش است و به طبع برای این وسعت از آدم ها و ماشین هایی که در حالا ارتقا میباشند بایستی نرم‌افزار داشته باشد ، منزل های دیرین که همجوار خیابان های نا مرتب و مالامال تردد می‌باشند ، ممکن میباشد در آتی قربانی این طرح های عمرانی شوند ، توصیه می‌کنیم در این زمینه پژوهش ها ما یحتاج را اجرا دهید.

3) وضعیت ملک شما در قبرس شمالی
دسترسی ملک به تجهیزات رفاهی همانند مکتب ، مرکزها تفریحی و خرید ، درمان‌گاه و … بوده میباشد و در کنار آن دسترسی به حاشیه دریا دریا و قربت آن به دریای خزر را نیز از ما درخواست می نمایند . اما عالی میباشد بدانید که قربت به کنار دریا و دریا نسبت به سایر تجهیزات رفاهی برای عده ای که به پرورش سرمایه خویش مداقه می‌دهند زمینه مهمتری میباشد. اما قبرس میهن کوچکی میباشد و در بخش اعظمی از جاها شما صرفا با چندین دقیقه رانندگی به مکتب ، درمانگاه ، کازینو ، حاشیه دریا و هر آنچه که فکرش را میکنید دسترسی پیدا خواهید کرد.

4) تعداد اتاق خواب
تعداد اتاق خواب بسیار اصلی میباشد ، مخصوصا برای کسانی که فرزندان بالای 18 سال دارا هستند و قرار میباشد این فرزندان با آنها معاش نمایند ، طبق ضوابط مهاجرتی قبرس شمالی شما برای هر فرزند بالای 18 سال می بایست 1 اتاق خواب داشته باشید ، برای مثال در شرایطی که شما 2 فرزند بالای 18 سال دارید ، می بایست منزل شما 2 اتاق خواب داشته باشد، اما بجز مسئله اقامت ، برای آسایش فرزندان اتاق خواب جداازهم یک بایستگی میباشد.

5) سال تشکیل داد و سن منزل
منزل هایی نو به طبع قدمت بیشتری خواهند داشت و در ضمن اصول ساخت نیز در‌این سیرتکامل منزل ها بیشر رعایت گردیده‌است ، قبرس شمالی در سال های اخیر بر روی ایجاد تحقیق های بیشتری داشته میباشد و چگونگی مصالح بخصوص میلگرد را به شدت در دست گرفتن می نماید و شما با خرید منزل های جدیدتر ، خیالتان راحتر خواهد بود.

6) بها منزل
هر شخصی برای خرید خویش یک دارایی ای را در لحاظ گرفته میباشد و خرید یک منزل با دقت به بها آن و حق تقدم هایی که داراست بسیار اصلی میباشد ، املاک در قبرس شمالی از تنوع قیمتی نیکی منتفع می‌باشند ، برای مثال یک سوئیت یک خوابه از 50 هزار پوند تا 200 هزار پوند است و این بها با دقت به شرایط ، تجهیزات رفاهی متغیر میباشد ، پس با خیال و خاطر شل و با اعتنا به دارایی ای که دارید خرید خودتان را اعمال دهید.

خرید منزل حیاط دار در قبرس شمالی
یکی‌از آیتم های جالب خرید منزل در قبرس شمالی خرید ویلا میباشد ، ویلاها معمولا در بخش ها ساحلی قرار دارا هستند و برای یک معاش گران‌قیمت بسیار مطلوب می‌باشند ، برای دیدن مثال ویلا میتوانید به مقاله خرید ویلا در قبرس شمالی رجوع کنید ، ویلاها با تجهیزات و ویوهای متفاوت را در مقاله حافظه گردیده می‌توانید ببینید.

بازدید : 2
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32


آیا ارزش املاک به شهر بستگی دارااست؟

آری. هرچقدر که شهر متبوع شما پتانسیل گردشگری بیشتری داشته باشد، بزرگ‌خیس باشد و عموم بیشتری در آن سکونت داشته باشند، ارزش املاک در آن شهر بیشتر خواهد بود. برای مثال شهرهای دوستداشتنی قبرس شمالی می‌قدرت به فاماگوستا، گیرنه، نیکوزیا، اسلکه و خرید ملک در قبرس شمالی لفکه اشاره نمود.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی بیشتر میباشد یا این که جنوبی؟

بها املاک در قبرس جنوبی به مراتب بیشتر از قبرس شمالی میباشد. البته به جهت پتانسیل رویش بالا و نرخ رویش اقتصادی مطلوب قبرس شمالی در سال‌های پیشین، سرمایه‌گذاری درین سرزمین عاقلانه‌خیس به حیث میرسد و میتوانید منزل دلخواه خویش را در قبرس شمالی خریداری نمائید.
نماینده قانونی مسافرت به قبرس شمالی

زبده عمیق دراین مورد، وکلای ما در حین سال ها به اکثری از فرنگی ها که در پی اخذ روادید درین مرزو بوم می‌باشند، برای نقل جای به اینجا برای یک مدت کوتاه دوران یا این که بلند بازه یا این که حتی درخواست شهروندی قبرس امداد کرده اند.

یک فرنگی می‌تواند از روش وصلت با یک شهروند محلی، حق دریافت ملیت قبرس را داشته باشد. این حق در وقتی قابل اعطا میباشد که زوجین دست‌کم 3 سال تزویج کرده باشند.

همینطور ما یحتاج میباشد تقاضاکننده در لحظه ارائه درخواست دست‌کم 2 سال مقیم قبرس باشد. این حق برای همسرانی که در یک مرزو بوم فرنگی معاش می نمایند نیز صحت می نماید.

برای زوج‌هایی که در‌این مملکت معاش می‌نمایند، همسر فرنگی می بایست تایید صلاحیت اقامت قبرس را با تأیید اقامت رسمی ارائه دهد. ضمن این مدرک، تقاضاکننده بایستی گروه کلان ای از ورقه ها را تهیه و تنظیم نماید.

ارائه مدارکی که ملیت همسر را تأیید می نماید، صرف لحاظ از اینکه همسر از اتباع قبرس به جهت به دنیا آمدن یا این که ملیت باشد، ضروری میباشد.

شهروندی قبرس همینطور وقتی قادر است به دست آید که یک فرنگی هیچ ارتباطی با این میهن/با یک شهروند قبرسی نداشته باشد. این دستور تحت عنوان ملیت از روش ملیت شناخته می‌شود، یک پروسه زمانبر که نیازمند آن میباشد که فرنگی به‌تدریج بخشی از جامعه قبرس گردد.

شخص فرنگی آغاز می بایست سال های متعددی را تحت عنوان مقیم دایم در‌این سرزمین سپری نماید تا بتواند این نحوه را آغاز نماید.

برای قوانینی که یک فرنگی بر طبق وصلت با یک تبعه قبرسی برای شهروندی درخواست می نماید، لطفاً اعتنا داشته باشید که سوای داشتن جواز اقامت در قبرس نیز قابلیت درخواست وجود دارااست.

این دستور ممکن میباشد هنگامی حادثه بیفتد که زوجین متاهل باشند و تبعه فرنگی به دلایل گوناگون در مرزوبوم خویش معاش نماید که می بایست در پرونده درخواست ارائه گردد.

بازدید : 2
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 16:18


اقتصاد قبرس شمالی
قبرس شمالی در اکثری از جنبه ها مقصدی میباشد که اعتنا اکثری را به خویش جلب می‌نماید. مثلا، زیبایی‌های طبیعی و بخش ها تاریخی جزیره دلیلی میباشد که اکثری از گردشگران را به خویش جذب می‌نماید. قادر خواهیم بود بگوییم که قبرس شمالی یک جای فوق‌العاده برای معاش و بازدیدهای توریسم میباشد. صنعت ممکن میباشد یک مورد عالی برای این قضیه باشد. با این هم اکنون، قبل از استارت اپ‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی ، ممکن میباشد بخواهید درباره اقتصاد قبرس شمالی تفحص فرمائید. شما می توانید داده ها جزئی درباره اقتصاد جمهوری قبرس شمالی را درین خرید ملک در قبرس شمالی ورقه پیدا نمایید.

یک کدام از دیدنی ترین موضوعات در امر قبرس شمالی که مجال هایی را در مورد هایی مانند فراگیری، توریسم و املاک مهیا می نماید، اقتصاد آن میباشد. قبرس که یک کدام از مطرح ترین جزیره‌ها دریای شمال میباشد در زمان تاریخ مقام مهمی در مسئله بیزنس داشته میباشد.

تحقیق کلی اقتصاد قبرس شمالی
دلایل مختلفی وجود دارااست که سبب ساخت‌و‌ساز رغبت برای شناخت با اقتصاد قبرس شمالی میشود. برای مثال، ممکن میباشد رغبت داشته باشید که با سود‌گیری از زمان‌های جان دار در نصیب املاک، در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری نمائید. در‌این ورقه، ما درباره نصیب‌های مهمی از قبرس شمالی مثلا قسمت‌های آموزشی و توریسم سخن خوا هیم کرد. ولی پیش از همگی، بیایید به بعضا داده ها کلی درباره اقتصاد جمهوری شکاف قبرس شمالی نگاهی بیندازیم. اقتصاد جمهوری سوراخ قبرس شمالی با وجود بخش اعظمی از خطاها توانسته میباشد زنده بماند و به ویژه با برخی از قسمت‌های خویش متمایز خواهد شد.

اولیه از تمامی، اقتصاد بازار آزاد در قبرس شمالی موفق میباشد و لیر ترکیه تحت عنوان واحد پول در اینجا به کارگیری می گردد. قبرس که در زمان تاریخ به جهت وضعیت مکانی خویش در موضوع کسب و کار از التفات بالایی بهره مند بوده میباشد از این حیث پتانسیل بالایی دارااست. خلال این، اگرچه زیرساخت های قبرس شمالی پیشرفته میباشد. دارنده پرسنل جوان، علم آموزی کرده و متخصص است. به جهت تحریم ها، اقتصاد قبرس شمالی به صورت قابل توجهی به ترکیه متعلق میباشد. علیرغم تأثیر منفی این ایراد، اقتصاد قبرس شمالی در اکثری از نقاط رویش و پیشرفته میباشد.
نصیب‌های کلیدی در قبرس شمالی
موسسه داده های عددی TRNC طبق داده های TRNC، ساخت ناخالص داخلی TRNC در سال 2021 بالغ بر 30 میلیارد لیر میباشد. این مبلغ با نرخ ارز مدرن حدود 1.61 میلیارد دلار میباشد. در مقایسه با سال قبلی، رویش حقیقی در ایجاد ناخالص داخلی قبرس شمالی 3.9٪ بود. برای سال 2021، ساخت‌و‌ساز ناخالص ملی سرانه در قبرس شمالی در سطح 11129 دلار میباشد. برای شعور شرایط فعلی قبرس شمالی از حیث اقتصادی، می‌اقتدار به قسمت‌های اصلی نگاه کرد.

قسمت خدماتی، نصیب کلیدی در جمهوری رخنه‌ قبرس شمالی میباشد. این نصیب مشتمل بر فراگیری، توریسم، کسب و کار و همینطور نصیب همگانی می‌گردد. ضمن نصیب خدماتی، تولیدات صنعت مدل و کشاورزی نیز قسمت مهمی از اقتصاد را تشکیل میدهند.

در سال 2021، سرویس ها همگانی در کنار خویش اشتغالی و سرویس ها، و حیطهی بازرگانی-توریسم، به ترتیب 15.5٪، 14.2٪ و 13.8٪ از ساخت ناخالص داخلی ترکیه را تشکیل میدهند. این نرخ به ترتیب برای کشاورزی 8.3٪، صنعت 7.5٪، ایجاد 7.5٪، حمل و نقل-پیوندها 9.2٪ و مالکیت مسکن 7.3٪ میباشد. به عبارت دیگر، می‌اقتدار اعلام‌کرد که نصیب املاک و مستغلات منزلت مهمی در اقتصاد قبرس شمالی داراست.

از لحاظ واردات و صادرات، ترکیه مقام مهمی برای جمهوری قبرس شمالی دارااست. در سال 2019، قبرس شمالی حدود 1 میلیارد دلار واردات داشت. نسبتاًً 647 میلیون دلار از این واردات از سوی ترکیه شکل گرفت.

در زمان ژانویه تا سپتامبر سال 2019، نسبتاًً به بها 67 میلیون دلار صادرات از جمهوری قبرس شمالی اعمال شد. این در حالی میباشد که نصیب اساسی این صادرات به ترکیه ، حدود 25 میلیون دلار به کشورهای خاورمیانه و نصیب نسبتا کوچکی به اروپا و شرق بدور صادر شد.بعضی از تولیدات اصلی صادراتی مشتمل بر مرکبات، تولیدها لبنی، قالب‌ها، ادغام و مرغ میباشند.

بازدید : 3
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:12


مقطع فرصت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک چقدر میباشد؟
بازه مجال اقامت قبرس شمالی با خرید ملک، در صدر یکسال میباشد. بعداز 1 سال، می توانید برای تمدید اقامت خویش مبادرت فرمایید. بعد از پنج سال اقامت مداوم در قبرس شمالی، میتوانید خرید ملک در قبرس شمالی برای اقامت دایم این مملکت درخواست دهید.
مزایای اقامت قبرس شمالی با خرید ملک چیست؟
مزایای اقامت قبرس شمالی با خرید ملک عبارتند از:

قابلیت اقامت دایم در قبرس شمالی

قابلیت و امکان مسافرت و فعالیت آزادانه در اتحادیه اروپا

قابلیت علم آموزی بدون پول برای فرزندان در مدرسه ها دولتی

قابلیت اخذ سرویس ها بهداشتی و درمانی بدون پول
آیا دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک، برای تمامی اشخاص قابلیت و امکان‌پذیر میباشد؟
نه، دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک، برای همگی اشخاص قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. حالت دریافت اقامت در قبرس شمالی، به عامل ها مختلفی مانند تابعیت، سن، موقعیت تاهل، و حالت شغلی شخص بستگی دارااست.
آیا قابلیت و امکان اجاره ملک در قبرس شمالی و دریافت اقامت از این شیوه وجود دارااست؟
آری، قابلیت اجاره ملک در قبرس شمالی و دریافت اقامت از این روش وجود داراست.
آیا قابلیت خرید ملک در قبرس شمالی با وام بانکی وجود دارااست؟
آری، قابلیت و امکان خرید ملک در قبرس شمالی با وام بانکی وجود داراست. با این درحال حاضر، حالت اخذ وام بانکی در قبرس شمالی، ممکن میباشد گوناگون از دیگر مرزوبوم‌ها باشد.
شایسته ترین ناحیه برای خرید ملک در قبرس شمالی کدام میباشد؟
شایسته ترین ناحیه برای خرید ملک در قبرس شمالی، به عامل ها مختلفی مانند دارایی، نیاز‌ها و ترجیحات شما بستگی داراست. بعضا از بخشها دوست داستنی برای خرید ملک در قبرس شمالی عبارتند از:

گیرنه

لانگ بیچ و اِسکله و بوغاز و ینی بوغاز ایچی

فاماگوستا

لَفکوشا یا این که نیکوزیا

گوزل بورت

کارپاز
شایسته ترین فرصت برای خرید ملک در قبرس شمالی چه وقتی میباشد؟
شایسته ترین مجال برای خرید ملک در قبرس شمالی، به دست اندرکاران مختلفی مانند موقعیت بازار املاک و دارایی شما بستگی دارااست. در مجموع، فصل‌تابستان‌ها، فصل سر و صدا برای دادوستد ملک در قبرس شمالی میباشد. به این ترتیب، در‌حالتی که در پی بها‌های مطلوب‌خیس می‌باشید، میتوانید در فصل‌های نادر‌رونق‌خیس مانند فصل زمستان مبادرت به خرید ملک فرمایید.

بازدید : 12
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 12:17


پرداخت مابقی مبلغ خرید
بعد از امضای تفاهم نامه خرید، تقاضاکننده می بایست مابقی مبلغ خرید را به فروشنده خرید ملک در قبرس شمالی پرداخت نماید.

اخذ گواهی مالکیت
بعداز پرداخت مابقی مبلغ خرید، فروشنده می بایست گواهی مالکیت ملک را به اسم خریدار صادر نماید.

دریافت اقامت در قبرس شمالی
بعداز خرید ملک، درخواست کننده قادر است جهت دریافت اقامت در قبرس شمالی مبادرت نماید. برای این شغل، درخواست کننده بایستی مدارک تحت را به اداره سفر قبرس شمالی ارائه دهد:

نسخه برداری گذرنامه
نسخه برداری گواهی مالکیت
عکس‌های پرسنلی
هیبت درخواست اقامت
بعداز پژوهش مدارک، اداره سفر قبرس شمالی در زمینه ی درخواست اقامت تقاضاکننده تصمیم‌گیری می‌نماید. در شکل موافقت با درخواست، اقامت به تقاضاکننده اعطا میشود.

معاش و مجال‌های اقامت در قبرس شمالی
قبرس شمالی، یک کدام از مملکت‌های اهالی کشور ایران میباشد که به جهت آب و هوای معتدل، سواحل قشنگ، و هزینه‌های معاش مقرون به صرفه، یکی‌از هدف های دوستداشتنی مسافرت میباشد. این حیطه با طبیعت خیره‌کننده‌اش، مردمان مهمان‌نواز و فرهنگ و تمدن بی نیاز، محیطی‌ایده‌آل برای معاش شما خواهد بود.
تجربیات فرهنگی و تاریخی
قبرس شمالی با تاریخ بی‌نظیر و تمدن متنوع خویش، به شما زمان میدهد تا تجارب‌ای فرهنگی اختصاصی داشته باشید. از بازدید از موزه‌ها و جای ‌های تاریخی گرفته تا کمپانی در فستیوال‌ها و روی داد‌های محلی، معاش درین ناحیه را بی‌نظیر می‌سازد.

قبرس شمالی، تحت عنوان یکی کهن‌ترین سکونتگاه‌های آدم در دنیا، صاحب خانه اثرها تاریخی زیادی مثلا معابد، قلعه‌ها، و شهر‌های باستانی میباشد. این اثر ها، تاریخ بی نیاز و پرفراز و نشیب این حیطه را به اکران میگذارند.

قبرس شمالی همینطور صاحب خانه فرهنگ و تمدن‌های متنوعی برای مثال ترکی، یونانی، و ارمنی میباشد. این تنوع فرهنگی، بدین حوزه‌ مزه و بوی خاصی بخشیده میباشد.

طبیعت جالب
مناظر طبیعی قبرس شمالی، به عنوان مثال بیشه‌ها، کوه‌ها و سواحل خوشگل، امکاناتی بی‌نظیر برای تفریح و استراحت داراست. با معاش درین ناحیه، شما می توانید از آب و هوای معتدل و فصول متنوع لذت ببرید.

قبرس شمالی، به جهت آب و هوای معتدل خویش، یک کدام از دوست داستنی‌ترین هدف های توریسم در دنیا میباشد. سواحل خوشگل، بیشه‌های سرسبز، و کوه‌های راز به فلک کشیده، این حوزه‌ را به بهشتی برای طبیعت‌گردان تبدیل کرده‌اند.

زمان‌های تجاری
قبرس شمالی تحت عنوان یک مقصد توریستی اساسی، زمان‌های تجاری اکثری ارائه میدهد. با خرید ملک و اقامت در‌این ناحیه، میتوانید به بیزنس‌های مربوط به توریسم، مشاغل خدماتی و بازار‌های محلی سرمایه‌گذاری فرمائید.
قبرس شمالی، هر ساله صاحب خانه میلیون‌ها توریست از سراسر عالم میباشد. این فرمان، زمان‌های شغلی و تجاری متعددی را در مورد‌های متفاوت به عنوان مثال توریسم، هتلداری، و رستوران‌داری تولید نموده است.

یادگرفتن و مطالعه
علم آموزی در قبرس شمالی بسیار جالب میباشد. قبرس شمالی دارنده کالج‌های دارای اعتبار و مرکز ها پژوهشی زیادی میباشد که به شما قابلیت می دهد تا در مسئله‌های گوناگون علم آموزی و استیناف فرمائید. این مجال‌ها به خصوص برای دانشجوها و دانشمندان دیدنی خواهد بود.

دانش گاه‌های قبرس شمالی، اپلیکیشن‌های تحصیلی متنوعی را در مقاطع متعدد ارائه می دهند. این اپلیکیشن‌ها، به گویش‌های انگلیسی، ترکی درس دادن می شوند.

بازدید : 15
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 14:08


فرآیند خرید ملک با اشرفی استیت
ما در کمپانی اشرفی استیت با ملازمت گروه یادگرفتن چشم و مجرب با ارائه سرویس ها برای سپرده گذاری امن و اما پرسود از مجال تعیین ملک متبوع شما تا اخذ اقامت تک تک اعضای خانوادتان در کنارتان هستیم.
مزایای خرید ملک در قبرس خرید ملک در قبرس شمالی شمالی چیست؟
اخذ اقامت قبرس شمالی
برخورداری از مزایای شهروندی ( سیستم درمانی و آموزشی بدون پول)
سپرده گذاری و پرورش سرمایه به پوند انگلستان
قابلیت و امکان داشتن درآمد ارزی ( اجاره ملک)
قابلیت و امکان علم آموزی در دانش گاه های دربین المللی
قابلیت و امکان داشتن اکانت بانکی و اخذ کردیت کارت
خرید ملک در قبرس شمالی، دریافت اقامت با خرید ملک
خرید ملک در قبرس شمالی یک کدام از شایسته ترین شیوه‌ های سرمایه‌ گذاری درین مملکت و شایسته ترین روش‌ ها جهت دریافت اقامت دایم در آن به شمار می‌ رود. میهن قبرس شمالی یک مرزوبوم خرد قشنگ با اقتصاد رو به پیشرفت و با امنیت بالا آیتم ایده‌ آل برای سرمایه‌ گذاری و مسافرت به شمار می‌ رود. در سال‌ های اخیر خرید منزل در قبرس شمالی تحت عنوان یکی شل‌ ترین و پرسودترین شیوه‌ های دریافت اقامت گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. اشخاصی که قصد مسافرت به قبرس را دارا‌هستند و در ادامه دریافت اقامت دایم می باشند، با سوال ها مختلفی درین خصوص مواجه می‌ شوند. از جمله خرید منزل در قبرس شمالی چه‌طور میباشد؟ هزینه‌ هایی که برای خرید ملک در قبرس شمالی پرداخت می‌ شوند قیمت دارا‌هستند یا این که نه؟ آیا از روش خرید ملک می‌ قدرت اقامت دایم میهن قبرس شمالی را گرفت؟

در صورتی‌که شما نیز به اندیشه مسافرت می باشید و قصد دارید در یک میهن اروپایی سرمایه‌ گذاری خویش را اجرا دهید، با ما هم پا باشید تا داده ها کافی راجع به موقعیت خرید ملک در قبرس شمالی و موقعیت دریافت اقامت از این نحوه را برای شما گستردن دهیم.
چرا می بایست در قبرس شمالی منزل خرید؟
خرید ملک در قبرس شمالی یک زمان ایده‌ آل برای سرمایه‌ گذاری به شمار می‌ رود. با دقت به اینکه سرمایه‌ گذاری‌ ها در مرزوبوم قبرس شمالی با پوند انگلیس ایفا می‌ گیرند، می‌ اقتدار نسبت به بقیه کشورهای اروپایی فایده سالیانه به مراتب بیشتری استخراج کرد. خلال این عده ای که قصد مسافرت و دریافت اقامت دایم برای خویش و خانواده در یک مملکت اروپایی را دارا هستند، به راحتی می‌ توانند با خرید منزل در قبرس شمالی به‌این منظور خویش برسند.

یکی‌از دیگر از دلایلی که باعث شد‌ه‌است خرید مسکن در قبرس شمالی بیش تر از پیش مد لحاظ قرار گیرد، وجود مرکزها آموزشی دارای اعتبار درین مملکت به شمار می‌ رود. جذاب میباشد بدانید که در آحاد مقاطع مرکزها آموزشی مرزو بوم قبرس دارنده بالاترین استانداردها می باشند.

این نقطه پایان شغل وجود ندارد و امنیت مرزو بوم قبرس شمالی به شکلی میباشد که برای شما یک معاش آهسته را مهیا خواهد نمود. پتانسیل بالای مرزو بوم قبرس شمالی برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌ گذاری نیز سبب ساز گردیده است که اکثری از اشخاص، این میهن خرد و خوشگل را تحت عنوان مقصد خویش تعیین نمایند. با خرید ملک در قبرس شمالی می‌ توانید بعدی فرزندان خویش را براق‌ خیس نمائید. کالج‌ های دارای اعتبار میان‌ المللی در‌این سرزمین قرار دارا‌هستند.
بها منزل در قبرس شمالی
بها ملک در قبرس شمالی به موردها زیادی متعلق میباشد. تا مجال کتابت این متن و برای سال ۲۰۲۳، بها ملک در قبرس به صورت میانگین ۷۰ هزار پوند بوده که مفاد مختلفی مانند محل تشکیل داد، سال تشکیل داد و تجهیزات منزل می‌ توانند این ارزش را دستخوش تغییرات نمایند. به واسطه رونق بسیار بالای ساخت‌و‌ساز در قبرس شمالی، اکنون سازندگان ملک درین میهن پروژه‌ های مختلفی را استارت کرده‌ اند. این اشخاص که در ایجاد مل کار خویش را اعمال می‌ دهند، در ادامه آن میباشند که بالاترین چگونگی را برای ایجاد کرد املاک در حیث گیرند. با پرداخت هزینه ای بسیار نادر جهت خرید منزل در قبرس شمالی می‌ توانید اقامت دایم این میهن را نیز حصول فرمایید.
ارزش سوئیت در قبرس شمالی
در صورتیکه به عنوان مثال عده ای به شمار می‌ روید که قصد دارید اقامت میهن قبرس شمالی را با سرمایه نادر اخذ نمایید، سفارش ما به شما خرید سوئیت درین سرزمین میباشد. نسبت به منزل‌ های غیر آپارتمانی، بها سوئیت در قبرس شمالی بسیار ارزان‌ خیس بوده و فرصتی ایده‌ آل برای مهاجران و سرمایه‌ گذاران مشاهده می‌ خواهد شد. در سال‌ های اخیر چگونگی سوئیت‌ های این مملکت نیز بسیار بالا رفته و درحال حاضر می‌ توانید با کمترین هزینه یک سوئیت با تجهیزات بسیار عالی خریداری فرمائید. به صورت میانگین ارزش سوئیت در قبرس شمالی در میان ۵۵ هزار پوند تا 1.5 میلیون پوند میباشد. موردها مختلفی می‌ توانند بها سوئیت در قبرس شمالی را انتخاب نمایند. محل قرارگیری سوئیت، متراژ سوئیت و تعداد اتاق‌ های آن برای مثال این موردها به شمار می‌ پروسه.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 124
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی